2012. június 21., csütörtök

Körömöröm

Én nyáron többször, és gyakrabban festem a körmeimet, pláne, hogy ilyenkor a lábfejünk is látszik, szóval dupla öröm, mert dupla felületet lehet befesteni. A tesóm kicsit más, olyan cuki, télen is mindig ki van festve a lábán is a köröm, még akkor is, ha senki sem látja, ő ettől jobban érzi magát :)
Mostanság felfedeztem a Pinterestet, és rengeteg szupi ötletet találtam, arra, hogy hogyan lehet kreatív egyedi, körmöket készíteni. Persze mindig halogatom ezeknek a kipróbálását, nincs türelmem hozzájuk, sokszor a sima egy réteg lakk száradását is képtelen vagyok kivárni. És mindig úgy vagyok vele, mikor eljutok oda, hogy kipróbáljak egy ilyen szépséges ötletet, hogy minek, úgyis 2 nap múlva lekopik, nem éri meg 2 órán keresztül pingálni :)

Azért megmutatom ezeket gyönyörű körmöket, hátha valakinek több türelme van, mint nekem :)


















Ezeket viszont mindenképp ki akarom próbálni, mert egyszerűek:

4 színt már begyűjtöttem ehhez, már csak a megfelelő sárgát kell megtalálnom hozzá!

Az átmenetes, úgy nevezett ombre körmök nagyon divatosak most, csak a megfelelő, egymáshoz jól illő árnyalatot kell megtalálni!

Louboutin lakk! A klasszikus piros talp, fekete felsőrésszel kombinált cipő a körmünkön! Imádom! Brilliáns ötlet!

Ezek már a saját képeim:
(ennyire vagyok hajlandó, plusz egy réteg csillám:))

Kék lakk: H&M
Arany csillám: Primark

Menta lakk: Primark
Csillám: Miss Sporty

 Ti szoktatok körömművészkedni? :)















2 megjegyzés:

  1. Én múltkor ilyennel próbálkoztam meg :) Csak ezüst gyöngyökkel.

    http://3.bp.blogspot.com/-kEF9NyR0au4/T8zb8TzkTLI/AAAAAAAABag/8_x-VzznezA/s1600/IMG_1103.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúú ez nagyon jó! Majd muti képet!!! Honnan vettél ilyen gyöngyöt?

      Törlés