2012. október 29., hétfő

Divatos tökök - Fashion pumpkins

Pár nap, és itt a Halloween, aminek kétségtelenül a legfontosabb része a tök faragás, díszítés. Összegyűjtöttem pár "divatos" tököt, bizony sokan a klasszikus arc minta helyett, divatházak logóit, mintáit használják a tökök kidekorálására. Nekem nagyon tetszenek! Jöjjenek a képek:

Talán a legnépszerűbb a Chanel logó, többet is találtam:





A Louis Vuitton "LV"-je is dobogós helyen van népszerűségben:





Jöjjön a Burberry:

(Azért ehhez kellett némi türelem, és kézügyesség, elismerésem!)

Tipikus kockás minta:




Yves Saint Laurent:



Fendi:



Hermés, Mulberry feliratok:



Ez az abszolút kedvencem, igazi cipőmániásoknak való ötlet:



És végül egy plusz, cuki ötlet, ha túl kicsi a tök a faragáshoz, vagy nincs kedvetek vagdosni, egy napszemüveg, és magazinból kivágott száj segítségével "modell" tököket lehet csinálni. Szerintem nagyon jópofák!



Remélem, meghoztam a fashionisták kedvét is a tök faragáshoz, festéshez!




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése