2012. július 31., kedd

Legújabb kedvenc tusom

Tegnap a MAC-ben jártam, eredetileg, csak a kártyámat szerettem volna megújítani, de megláttam ezt a csodálatosan szép tust, és mindenképp velem akart jönni! 



Én egyébként tusmániás vagyok rengeteget használom őket, szinte minden nap, a kedvenceim a fekete, sötétkék, lila, de még van egy bronzom is, azt kevésbé használom, magában nem igazán mutat, de egyébként gyönyörű színe van.


Mindegyik MAC, csakúgy mint a legújabb darab, az első képen. Imádom őket, zselés állagúak, egy hosszú, vékony ecsettel viszem fel őket, nagyon intenzív színűk van, jól pigmentáltak, elvégre MAC-ről beszélünk.
A feketéből egy-két réteg bőven elegendő, a többi háromból inkább három-négy réteg kell, hogy igazán kijöjjön a gyönyörű színük. Mindegyik rendkívül tartós, nem egyszer aludtam már el úgy, hogy nem mostam le a szememről, és annak ellenére, hogy már túlélt egy áttáncolt éjszakát, ébredés után is még tartotta magát.
A kezemre gyorsan húztam egy-egy rövidke mintát, hogy lássátok milyen a színük bőrön.
Nagyon ajánlom őket mindenkinek, legjobb vétel, ha tust vásároltok, 5500 Ft-ba kerül egy, de nekem most, 2 év után fog elfogyni a feketém, és még mindig nem száradt be. Az egyetlen jó tanács, de ezt általában az eladók is elszokták mondani, hogy gondosan zárjátok rá a kupakot mindig, és annak érdekében, hogy minél kevesebb levegő érje, amikor dolgoztok vele, ameddig a szemeteken dolgoztok az ecsettel, mindig fejjel lefelé tegyétek le arra, az egy percre is.
A neveik: bronz: rich ground, kék: waveline, fekete: blacktrack, lila: macroviolet.

Ha valakit érdekel, szívesen csinálok képet arról, hogy szemen, hogy mutatnak, de mivel ez a bejegyzés inkább a legújabb tusról szól, lássuk ő hogy néz ki bevetésen:
(természetesen, nem tudtam várni, már ma ki kellett próbálnom)


Az ő fantázia neve egyébként midnight blues, egy kékes árnyalat, mint láthatjátok. A kép vakuval készült, élőben picit sötétebb, és jobban látszódnak a csillámok. Zöld, illetve barna szemhez mindenképp ajánlanám, kékhez attól függ, milyen kék, árnyalata válogatja, mindenképp próbáljátok ki magatokon, mielőtt megvennétek. Belőle szintén több réteg kell, csak úgy, mint a lilából, kékből, bronzból.
Szándékosan nem tettem még fel a szempillaspirált, hogy jobban lássátok a színét, de én lila szempillákkal szeretném legközelebb kipróbálni, szerintem nagyon jól fog mutatni, ha érdekel titeket, arról is mutatok majd képet ;)

Nos, hogy tetszik nektek ez az árnyalat? Hordanátok? Szoktatok tust használni?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése