2013. február 15., péntek

Az én Valentin napom - My Valentine

Nem vagyok Valentin nap őrült, de én személy szerint szeretem, nem vagyok tagja az utálók táborának. Én örülök, hogy van még egy nap amikor azt ünnepeljük, hogy szeretjük egymást. Ez persze nem azt jelenti, hogy az év többi napján nem szeretem a családtagjaimat, barátaimat :) 
Anyukámmal, és tesómmal általában ezen a napon megnézünk valami jó kis filmet, rendelünk valami finom vacsorát, én sütni szoktam, gyertyákat gyújtunk, és eltöltünk egy kellemes estét együtt, csak mi csajok. Számomra ez nem a drága ajándékokról szól, hanem az együtt töltött időről, arról, hogy kicsit megállunk, és egymásra figyelünk. Idén anyu személyesen nem lehetett velünk, de skype-on azért bekapcsoltuk őt, így majdnem olyan volt, mintha együtt lennénk. Meglepetéssel készültem tesómnak, aki tegnap dolgozott estig, így volt időm készülődni. 1,5 órán keresztül rohangáltam, zacskókkal a kezemben, hogy mindent beszerezzek, de megérte :) Így nézett ki az asztal: 


Szinte minden dekorációt az egyfontos boltban szereztem be (műanyag pohár, papír tányér, szalvéta, konfetti, gyertya), egyedül a virágot vettem máshol, ami azért tetszett meg nagyon, mert vázában van (a papírtól nem látszik), így az megmarad, illetve nekem ez volt a tökéletes virágdekoráció, mivel nincsen vázánk :)


Itt egy másik kép vaku nélkül, így hangulatosabb!

A desszertet és az italt is én csináltam, jöjjön először a desszert:

 Brownie szendvicsek málna krémmel
 A receptet innen vettem: 


Pár helyen változtattam a recepten: a brownie-ba harmada annyi cukrot tettem, mint amennyit ír, így is édes lett, el sem tudom képzelni, hogy eredeti milyen émelyítően édes lehet :) És mindenhez barna cukrot használok, így ennél is ezt tettem. Az eszpresszó port kihagytam, nem is tudom, hogy lehet ilyet kapni, illetve feleslegesnek tartottam. Nagyon finom lett, ez az egyik kedvenc brownie receptem, már többet kipróbáltam, de eddig ez nyert. A krémen is változtattam, mert irreálisan sok cukor van az eredetiben, én kb. 3 evőkanálnyit tettem bele összesen, míg ő 300-400 grammot használ. A málna sűrítményből nem szűrtem le a magokat, mert én szeretem a magját, engem nem zavar.
Egyébként nagy sikere lett, tesómnak is, nekem is nagyon ízlett, csak ajánlani tudom! A málna krém receptjét érdemes megjegyezni, máshol is jó lehet!

Az italról nem csináltam külön képet, de szerintem az asztalról készített képen jól látszik. Epres pina colada egyébként, íme a recept:


Ezen is változtattam egy picit, ugyanis én xilittel csináltam cukor helyett, így is isteni lett! Biztos hogy máskor is elkészítem, nagyon itatja magát, könnyű tőle becsípni :) Igazi női koktél, édes, de nem túlságosan, és viszonylag könnyű elkészíteni, sok olyan koktél van amihez, annyiféle alapanyag kell, hogy az embernek nincs  türelme, pénze mindet beszerezni, inkább beül egy bárba, ahol megcsinálják helyette :)
Ehhez mindössze ezek kellenek: eper, víz, cukor (vagy xilit), Malibu (kókuszos rum), illetve kókusztej (szerintem ezt lehet sima tejjel helyettesíteni, mondjuk nekem sikerült kókusztejet olcsón találni), no meg persze jég. 

Íme egy utolsó hangulat kép a díszítésről, amit instagramra tettem fel:


Tesóm egyébként nagyon meglepődött egyáltalán nem számított erre :) Imádok meglepetést, örömet szerezni !

Nektek hogy telt a Valentin nap? Szoktátok ünnepelni? Vagy utáljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése