2012. május 28., hétfő

Az élet napos oldala

Hosszú hetekig tartó hideg, és eső után, végre ide Angliába is megérkezett a jó idő! Nagyon örülök neki, mert már nagyon elegem volt abból, hogy fázom, és mindenhova esernyőt kell vinnem... Esernyő helyett végre előkerülhetnek a napszemüvegek!

Nekem kettő van, mindkettőt imádom, mindkettő klasszikus, évek óta divatban lévő forma:

Első: Mangoban vettem, tavaly szeptemberben, annyira beleszerettem megvettem teljes áron, nem vártam meg, hogy esetleg leértékelik. Nem bántam meg, nagyon jó minőségű, és kényelmes, plusz volt hozzá egy szuper tok. Tipikus Ray-ban fazon koppintása.






Második: nemrég vettem, körülbelül 2 hónapja, itt Angliában a Primarkban. Nevetséges ára volt, 2 font volt, vagyis nagyjából 700 Ft. Kényelmes, árához képest abszolút jó minőség, nyilván nem fogom annyira sajnálni, ha valami baja esik véletlen, de azért vigyázok rá persze. Pilóta formáról van, a kedvencem benne, hogy tükrös :)


Ezzel a darabbal mostanság szemezek,  nagyon tetszik ez a cicaforma:


Létezik fekete szárral is, én azt szeretném megvenni, viszont a honlapon, arról nem volt kép.

Egyébként, én erre a 3 formára esküszöm, szerintem ezek közül valamelyik mindenkinek jól áll, plusz sosem mennek ki a divatból, ezért ilyen fazonú darabokat válogattam most össze nektek innen-onnan (hátha valaki épp napszemüveg vadászatban van):



H&M
Ennek a szemüvegnek 3 előnye van: időtálló pilóta forma, kedvező ár (1290 Ft), plusz az idén nyáron hódító neon trend még divatos is.

Szintén időtálló forma, vidám, virágos - éppen ezért trendi - keret.

Virágos, illetve leopárd mintás pilóta szemüveg.

Mintás Ray-ban forma - ez az egyik kedvencem.

Nőies, 50-es évekbeli forma, a klasszikus dolgokat kedvelőknek.
Mind a négy: Stradivarius

 
Ray-ban forma két szuper színben.


Cicás, klasszikus, nőies - a piros a kedvencem.




Szintén cicás, baromi jó mintával - ők az abszolút kedvencek nálam.


Praktikus, összecsukható Ray-ban fazon, remek színekben - egyszerűen KELL.

És hogy a menta imádatom se maradjon kielégületlenül:



Ti milyen szemüvegben élvezitek a napsütést? 

Tesómmal :)
Még hogy Angliában mindig esik az eső... Nem igaz!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése