2012. május 10., csütörtök

Szitakötő szerelem

A napokban a piacon jártam, ahol felfedeztem egy aranyos hölgyet, aki mindenféle kiegészítőt, bizsut, ékszert árul, nevetséges áron. Nála tettem szert erre a cuki fülbevalóra, teljesen oda vagyok érte!



Egyébként "rendkívül" drága volt, 1,5 fontba kerül, vagyis körülbelül 500 Ftba.

Tavaly nyáron mindenütt szitakötős ékszereket lehetett látni, nyakláncok, gyűrűk, fülbevalók, brossok, és még sorolhatnám. Én akkor egy gyűrűt szereztem be a Látomásban, amit azóta is imádok:


 Legjobb benne, hogy "repülni" is tud, mozog a szárnya :)


Idén nyárra sajnos nagyon megcsappant a szitakötős holmik száma, elvétve találunk csak egy-két darabot, amin megtaláljuk ezt szép motívumot:



Sál: Zara


Nyaklánc: Bershka

Végül egy etsy darab (ahol egyébként rengeteg szitakötős dolgot lehet találni), szerintem gyönyörű:


Itt lehet megvásárolni

Ti hogy álltok ezekkel az apró bogarakkal? szeretitek "hordani" őket?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése