2012. május 11., péntek

DIY dzseki


Mióta megláttam ezt a gyönyörűséges Burberry kabátot, azóta vágyom egy ilyenre, de nyilvánvalóan soha nem lesz annyi pénzem, hogy valaha is vegyek egyet magamnak :)
Sajnos egyik street fashion márka sem "lopta" el az ötletet és gyártott hasonlót, így maradt a sóvárgás... Egészen addig, amíg rá nem leltem erre a tutorialra: (hogy ez nekem miért nem jutott eszembe magamtól??? :) )



Ez a végeredmény, de lássuk, hogyan is készült el:


A tutorial szerzője egy már megunt farmer mellényt, és egy műbőrkabátot "áldozott fel" az izgalmas kétféle anyagból lévő kabát elkészítéséhez. (Állítása szerint a műbőrrel könnyebb dolgozni.)

A kabát átalakításához szükség van:
- ollóra
- egy jóminőségű varrógépre
- gombos tűkre
- cérnára
- meg persze némi jártasságra a varrógép használatában :) (ez az, ami nekem még nincs, úgyhogy segítséget kell majd kérnem)


Első lépés: levágni a bőrkabát ujjait (nyilvánvalóan rá kell hagyni valamennyit, hogy össze tudjuk varrni a farmerrel)


Második lépés: a tutorial készítője az ujjakat kicsit szűkebbre vette, mert túl bőnek bizonyultak, ezt nem részletezném, ha nem gond.


Miután kész a ujj, "csupán" annyi a dolgunk, hogy hozzávarrjuk a mellényhez:


 (természetesen varrás előtt kifordítjuk az anyagokat)


Végül így néz ki készen!

Forrás:

Nos én még nem láttam neki a folyamatnak, de az elhasználódott bőrdzseki alapanyagom, már megvan. Szegényke 3,5 éves és igencsak megviselt állapotban van, de az ujjai még használhatóak.  Itt sajnos nincs varrógépem így majd otthon fogom elkészíteni az enyémet - természetesen majd beszámolok róla -, illetve mindenképp segítséget fogok kérni egy nagyon kedves családi jó baráttól, aki szuperül varr. Meg persze találnom kell egy mellényt/kabátot, mert én nem farmert szeretnék használni, hanem egy ballonkabátot - persze ehhez a jó barát jóváhagyása kell, hogy azzal is kivitelezhető-e :)

Kellemes hétvégét, jó varrogatást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése