2012. november 29., csütörtök

Karácsonyi pulcsik - Christmas jumpers

Szerintem mindenki emlékszik a Bridget Jones-ból a karácsonyi pulcsis jelenetre, amikor Mr. Darcy rénszarvasos pulcsiban feszít, amit az anyukája kötött neki (ráadásul minden évben köt neki egyet, különböző mintákkal).





A karácsonyi pulcsi ezután a jelenet után mindenképp fogalommá vált. A napokban a New lookba jártam,  megláttam egy hóember mintás pulcsit, és rögtön ez a jelenet ugrott be. Ennek hatására úgy döntöttem összegyűjtök pár ilyen pulcsit. Jó párat találtam, úgy tűnik, idén télen kifejezetten divat az ilyen kötött holmi.

New look:






(Ez a kedvencem)


Topshop:






(Másik kedvencem)





ASOS:























(Ő a harmadik kedvencem)

River Island:


Linket nem tudok hozzá adni, mert annyira népszerű ez a darab, hogy éppen nem elérhető, de ha minden igaz, holnaptól (nov.30-tól) újra fenn lesz a webshopban. Egyébként, szerintem is imádnivaló!


Ti hogy álltok ezekkel a pulóverekkel? Felvennétek bármelyiket? Vagy esetleg már beszereztetek egyet erre a télre?

2 megjegyzés: