2012. december 11., kedd

The Body Shop Cranberry joy ajakápoló - The Body Shop Cranberry joy lipbalm

Az utóbbi időben többször is ellátogattam a Body Shop-ba karácsonyi ajándékokat venni, meg persze magamnak is vásároltam, kifogyott pár dolog, például a szemkörnyékápoló (erről már írtam korábban itt), illetve a sminklemosó. Vásárlásaim során jól szemügyre vettem a karácsonyi kollekció darabjait, a vanília, illetve mézeskalács illatú termékek nekem nem igazán nyerték el a tetszésemet, viszont a vörösáfonyásak isteni illatúak. Vettem is belőlük párat ajándékba, úgyhogy azokat még nem mutatom, mert nem akarom elrontani a meglepetést annak, aki kapja :)
Viszont eggyel magamat is megajándékoztam, méghozzá az ajakápolóval. Enyhén piros, arany csillámos, és iszonyú jó illata van!




Nagyon praktikus fogása van, és csak úgy szoktam használni mint egy rúzst :)


Így mutat a kezemen:


És így a számon:


Én szeretem az erős színű szájfényeket, illetve a rúzsokért is odavagyok, így külön örülök, hogy van egy enyhe cseresznyepiros színe. Igazi ünnepi, karácsonyi hangulata van az illatának, a színének, és a csillámoknak is! Egyszerűen imádom! Csak ajánlani tudom :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése