2012. március 10., szombat

DIY karkötő

Annyira megszerettem ezeket a DIY turorialokat, hogy úgy döntöttem minden szombaton mutatok nektek egyet, mert hétvégén a tanulás, pihenés, szórakozás mellett talán az embernek van egy kis ideje kreatívkodni :)

Most egy karkötőt találtam, szerintem írtó ötletes, hogy a papírtörlők, wc papírok közepét használja alapnak, hiszen azt az ember nem használja semmire. Ezenkívül nincs másra szükségünk, mint valamilyen anyagra, akár egy régi ruhadarab is megteszi, amit már meguntunk - ezzel vonjuk be a karton alapunkat -, illetve kell még pár strasszkő, vagy szegecs, ami tetszik, és ezeket egyenként ráragasztjuk ragasztópisztoly segítségével. Ugye milyen egyszerű? :)
Egyedül annyit tennék hozzá, hogy mivel a karton nem a legbiztosabb alap könnyen meghajlik, törik, ezért én valami vastagabb anyagot használnék a bevonásához, vagy - ezt egy másik tutorialban láttam - széles, erős ragasztószalaggal körbetekerhetjük, mielőtt az anyagot rá dolgoznánk.

Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése