2012. március 1., csütörtök

Ez egy karkötő? ...vagy mi?


Most ez micsoda valójában? Karkötő vagy kávés pohárra való kis "ruha", hogy kényelmesen tudjuk fogni?(angolul: coffee cup cozy, egyszerűen ezt nem tudom normálisan lefordítani :)) Nos, ez egyszerre mindkettő, és még szép is! Nagyon tetszik! Eredetileg csak véletlen bukkantam a képre, és az egy etsy shopba vezető linkhez tartozott, de ott nem találtam, nem lehet már kapni. Viszont találtam egy másik oldalt ahol lehet ilyet venni:


Itt ilyen színekben kaphatóak:

Már több helyen láttam ilyen kis pohárra való micsodákat, például kötöttet is, és egyszerűen nem értettem mire valók, mire jók. Végre megvilágosodtam! Ugyanis itt, ahol ezt meg lehet venni, olvastam a leírásban, hogy ez is egy a pazarlás elleni kampány része, hiszen a kávézókban mindig adnak egy plusz papírt a poharakra azért, hogy ne égjen le a kezünk. Azonban ha mindig hordunk magunknál egy ilyen kis cukiságot, nem dobunk ki feleslegesen minden egyes kávénál egy papír darabot.


Szóval nem csak szépek, de még hasznosak is ezek a pohárra való ruhák!

Ha még inkább szeretnénk védeni a környezetünket, akkor itt vehetünk olyan poharat is, ami a pontosan úgy néz ki, mint a kávézókban kapható papír pohár, csak éppenséggel porcelánból készült. Ha ebbe kérjük a reggeli kávénkat eggyel kevesebb papírpoharat kell gyártani naponta:



Én egyébként is nagyon ellene vagyok a pazarlásnak, ami megy a világban, ezért ezt szuper ötletnek tartom. Ha mindenki csak egy ilyen kis dolgot tenne a felesleges szemetelés ellen, máris sokkal jobb lenne a helyzet. Szóval hajrá porcelán bögrék, és cuki ruháik! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése