2012. február 14., kedd

Anti V-day

Nem mindenki van oda a Valentin napért, sőt sokan egyenesen utálják. Az utóbbi napokban nem egy ismerősöm osztott meg kedvenc közösségi oldalunkon különböző Valentin napot kigúnyoló képeket, vicceket.
Nekem a Valentine's day című film egyik jelenete ugrik be, amiben Jessica Biel egy 'I hate Valentine's Day' (Utálom Valentin napot) nevű partit tart, aminek a fő attrakciója, hogy egy hatalmas rózsaszín szívet baseball ütővel vernek szét. (Gondolom mindenki emlékszik erre, aki látta a filmet, aki nem látta, annak ajánlom, szerintem egy tök aranyos film. - Persze aki utálja a Valentin napot, az ne nézze meg csak ezt a kis részletet, amit említettem.)







Egyébként ez egy nagyon jó ötlet, egyszer szívesen rendeznék ilyen partit, mindenféle vicces kiegészítőkkel, törött szívekkel díszített muffinokkal, áthúzott Cupidokkal a falon, szarkasztikus feliratú szalvétákkal :)

Találtam is egy cikket, ami arról szól, hogy hogyan szervezzünk egy csajos, utáljuk együtt a Valentin napot bulit:http://www.hercampus.com/school/ucla/single-valentine%E2%80%99s-day-throw-%E2%80%9Ci-hate-valentine%E2%80%99s-day%E2%80%9D-party


6 pontban írja le ennek a partinak a lényegét (a cikk hosszabban taglalja, nem szó szerint fordítottam, próbáltam a lényeget kiszedni):

  1. Ne legyél egyedül! Szedd össze a szingli lány ismerőseidet!
  2. Minden partinak kell legyen egy témája, találj ki egyet! Mint pl. Cupido egy idióta, és díszítsd fel a helyszínt eszerint.
  3. Csinálj némi rágcsálnivalót, ezt is díszítsd a a parti témájának megfelelően! Légy kreatív! És a csoki ne hiányozzon! 
  4. Fokozd a hangulatot! Nézzetek pár nem romantikus filmet, horrort, vagy vígjátékot!
  5. Játsszatok vicces játékokat, mint a "felelsz vagy mersz", vagy "én még soha". (Én hozzátennék pár tök jó társast, mint a Tabu, vagy a Twister)
  6. Felejtsd el a pasikat, és érezd jól magad!
Találtam egy tök jó cikket Tyra Bankstől arról, hogy hogyan alakítsuk a V-napot, Én-nappá, vagyis szenteljük ezt a napot csak magunknak. Kényeztessük magunkat, vegyünk egy forró fürdőt, kenegessük magunkat finom krémmel, rendeljük meg a kedvenc kajánkat, nézzünk meg egy filmet, vegyük fel a legszexibb hálóingünket, és emlékeztessük magunkat milyen fantasztikus nők vagyunk. Nagyon pozitív ötlet, egyébként is imádom ezt a nőt.

10 anti-valentin dal:

És végezetül 10 anti-valentin film (találtam több ilyen listát, de úgy döntöttem, inkább összeállítom a saját listámat):
1. Szakíts, ha bírsz
2. Elvált nők klubja
3. Nők
4. Blue Valentine
5. Majdnem híres
6. Közelebb
7. Fekete hattyú
8. 500 nap nyár
9. A gyerekek jól vannak
10. Social network - A közösségi háló
+1. az örök kedvenc: Szex és New York epizódjai, bármelyik évadból.
(Nem írtam egy horrort sem, mert én ki nem állhatom ezt a műfajt, de aki szereti, annak egy jó kis véres film is megfelelő lehet arra, hogy tüntessen a Valentin nap ellen.)

Én tavaly ezzel a képet osztottam meg a falamon, mert nem voltam igazán Valentin napos hangulatban, így elmentem bulizni, ezzel búcsúzom mára:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése