2012. február 22., szerda

Miááúúúú

Nemsoká itt a farsang, így eszembe jutott, milyen szívesen mennék valami beöltözős buliba, de sajnos nem vagyok otthon, itt viszont nincs farsang. Helyette viszont van Halloween.  Életem első halloween partiján itt vettem részt, és nagyon élveztem. Nyilvánvalóan nem pakoltunk semmi olyan ruhát, ami alkalmas lehet a beöltözésre mikor idejöttünk, amúgy meg 2 hete sem voltunk itt mikor meghívást kaptunk a bulira, de szerintem elég kreatívan megoldottuk a dolgot. Én cica voltam, tesóm pedig boszi :) A cica egyébként egy elég jó joker, ha bajban vagyunk,és nincs öletünk, hogy minek öltözzünk be. Nincs másra szükség, mint két cicafülre (amit akár mi magunk is megcsinálhatunk egy hajpántra), és mondjuk egy tusvonalra (ami lehet egészen egyszerű, vagy durvább is persze), és máris kész a cicajelmez.

Ha nem akarunk túl feltűnőek lenni (vagy esetleg félünk, hogy egy bonyolultabb sminket elrontanánk):


Ha kicsit feltűnőbbet szeretnénk:




Ha ennél is feltűnőbbet szeretnénk (és kicsit profibbak vagyunk), hozzátehetünk egy szexi, vörös vagy bordó rúzst:



(Nem csak tussal, füstös szemmel is elérhetjük a cicás szemet)
Profiknak :



És bátraknak:


Az én cicám így nézett ki:


Az én kedvenc tusom egyébként a Mac Fluidline-ja (Blacktrack színben), ezt is azzal csináltam, és még másnap is megvolt, mivel éjjel lusta voltam lemosni. Szerintem nincs ennél tartósabb, és könnyebben kezelhető tus. Ha igazán drámai hatást akarunk, akkor érdemes műszempillát is használni, nekem sajna épp nem volt kéznél - szempilla beszerzésére ajánlom az Ó utcai smink bolt, rengetegféle van, és nem vészes az áruk: http://www.sminkbolt.hu/index.php?page=about). Képen nem látszik, de azért kicsit izgalmassá tegyem outfitemet, egy már amúgyis felszaladt harisnyát ollóval több helyen kiszaggattam, hogy vad macskanős hatása legyen.

+1 cukiság:


Ha Hello kittynek szeretnénk beöltözni, az sem túl bonyolult, csak egy fehér, és sárga zsíros, vagy vizes alapú festékre (ehhez szerintem a zsíros jobb) - ezeket egyébként szintén be tudjuk szerezni, az Ó utcai boltban, amint már korábban említettem -, egy fekete tusra, vagy jó minőségű szemceruzára, és persze púderre, hogy az egész arcunkat fixáljuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése