2012. február 25., szombat

A hajlakk

Mióta a normál frufrumat (a könnyebb kezelhetőség érdekében, és pénzspórolás miatt, mivel itt egy vagyonba kerül fodrászhoz menni) lecseréltem féloldalas frufrura, azóta a legjobb barátom a hajlakk. Egyébként sosem szerettem, mert mindig az volt érzésem, hogy zsírosnak tűnik tőle az ember haja, plusz természetellenes áll tőle, és aznap tuti hajat kell mosni, különben csimbókokban áll másnap. Nos ez a véleményem megváltozott, mióta kipróbáltam a tesóm Paul Mitchell márkájú lakkját. (Nem kapok semmilyen százalékot a cégtől, vagy ilyesmi, tényleg nagyon elégedett vagyok vele, ezért írok róla.)



Őszintén szólva nem értettem, minek vett ilyen drága hajlakkot, de mióta használom megvilágosodtam. Nem ragad tőle a hajam, nem áll úgy mint a beton, természetes fényt ad, nem pedig zsíros hatásút, és a kedvencem, hogy nem kell kimosni a hajból, hanem egyszerűen másnapra szinte eltűnik belőle, és újra lehet használni. Nagyon tartós, kevés is elég belőle, így sok időre elég egy ilyen 400 ml-es flakon. Az ára olyan 3000-4000 Ft között van, de jóval tovább tart, mint egy drogériákban kapható olcsóbb márkájú, ráadásul a minősége is sokkal jobb, így szerintem ez már nem olyan vészes. Fodrász szalonokban lehet hozzájutni, ha rákeresünk google-ban, akkor több üzletet is fogunk találni, miénk a Mammut Catwalk szalonjából származik, mivel odajárunk fodrászhoz.

Csak hogy meggyőzzelek titeket arról, hogy tényleg jó:

Volt frufru...                                                                                              ...nincs frufru.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése