2012. február 29., szerda

Bajuszőrület


Az utóbbi időben mindent elárasztott ez az motívum - szerencsére a pasik szája fölé nem nőtt vissza, attól kiakadnék, borostapárti vagyok. A boltok tele vannak bajuszos gyűrűkkel, nyakláncokkal, pólókkal, bögrékkel. Bár még nem szereztem be egy ilyen tárgyat sem, nagyon tetszik ez a motívum, mert egyszerű, és vidám, ha az ember ránéz, azonnal elmosolyodik- rám legalábbis ilyen hatással van.
Mivel ma borús, esős idő van itt, ami nem túl vidám, úgy döntöttem, hogy felvidítsam magam, és esetleg másokat is gyűjtök pár nem olyan szokványos bajusztárgyat.

Természetesen az etsy-ről gyűjtöttem első körben:












(Bár én simán használnám a szobám dekorálására, pedig már felnőtt vagyok)



Folksy-n is nézelődtem:







(Ezek a különleges színeik miatt tetszenek)


És végül, hogy a Meska se maradjon ki:




És végül  kedvencem szintén az etsy-ről:



Annyira tündéri ez a két pohár, ha pasival/férjjel élnék már együtt, tuti megvenném magunknak.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése