2012. február 14., kedd

Szívek mindenütt


Nos, eljött a Valentin nap, idén is. Én személy szerint nem táplálok iránta különösebb érzelmeket, nem rajongok érte, de nem is utálom. Évek óta ezen a napon anyukámmal, meg tesómmal hármasban megnézünk valami jó kis vígjátékot moziban vagy otthon, rendelünk valami fincsi vacsorát, és gyújtunk pár gyertyát. Ez mindig jól szokott sikerülni, hiszen nincs jobb egy csajos esténél. Persze mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy ünnepel (vagy éppen nem ünnepel), de utálni mindenképp felesleges. Mindenesetre ebből az alakalomból kerestem pár cuki szívecskés dolgot, hogy megmutassam, nem feltétlenül kell csöpögősen giccsesnek lennie valaminek, ami szívet ábrázol.


Ezt az etsy-n találtam, meglehetősen egyszerűen feldobhatunk vele egy pántnélküli ruhát, ha a melltartónk pántját kicseréljük erre, akár a csajokkal megyünk bulizni, akár a pasinkkal töltünk el egy romantikus estét, nem feltétlen csak Valentin napon. 

http://www.etsy.com/listing/88676285/one-pair-sexy-black-bra-strap-rhinestone?ref=sr_gallery_18&sref=&ga_search_query=sexy+lingerie&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=HU&ga_page=2&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

Van fehér változat is.

Mostanság jártam a Dorothy Perkinsben, és hát beleszerettem ebbe a gyűrűbe, olyan egyszerű, letisztult, és nagyon cuki. (Lehet meg is veszem, ha arra járok)

Kerestem pár shoe clipset, mostanság nagyon megtetszettek, bár még egyet sem szereztem be, de tervezem.
(Illetve egy külön posztot is szeretnék nekik szánni)
Ezt az etsy-n találtam:
Ezekre pedig itt bukkantam rá (sajnos nem túl kedvező az áruk):
Van hajpánt változat is (szintén több színben, és szintén drágának tartom):

De itt egy megfizethetőbb szíves hajpánt az etsy-ről:
Ez is 3 színben létezik, és ne tévesszen meg, hogy babamodellen van bemutatva, van felnőtt változat is.

És végezetül pár szó a sminkről. Én HA lenne kivel töltenem a Valentin napot, HA ünnepelném ezzel az illetővel, tuti a piros rúzs mellett döntenék! De ha csajokkal mennék el bulizni akkor is! A vörös rúzs szexi és örök. Persze óvatosan kell vele bánni, meg kell találni a megfelelő árnyalatot, illetve akinek vékony szája van inkább egy színezett szájfényt ajánlok.
Most mondja valaki, hogy ez nem szexi :)

Ti milyen sminket, kiegészítőt, ruhát, cipőt viseltek ezen a napon? :)

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a két bejegyzést, ami szintén erről a témáról szól:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése