2012. február 26., vasárnap

Gallér, mint ékszer

Karl Lagerfeld neve egyet jelent a stílussal. (Aki esetleg nem ismeri, ő a Chanel, illetve a Fendi tervezője, emellett saját nevével fémjelzett márkája is van, fotóz, és még sok-sok mást is csinál, bővebben itt olvashattok róla) Először neki jutott eszébe a gallért, mint különálló kiegészítőt használni:


Egyébként ő maga is imádja a gallért, ikonikus megjelenéséhez hozzátartozik a különleges gallérral dísztett fehér ing:

Mostanság egyre több boltban láthatunk ilyen különálló gallérokat, mint kiegészítőket, úgy tűnik ez a brilliáns ötlet lassan beszivárog a hétköznapi divatba:

Zara:
Részleteket itt találtok róla.

Dorothy Perkins:


Részletek itt találtok róluk.

Topshop:





További információkat itt találtok róluk.
  
És persze az etsy sem maradhat ki, ebben a shopban nagyon szépeket lehet találni például:






Nekem egyébként nagyon tetszik ez az újfajta "ékszer". Nagyon izgalmassá tudjuk tenni vele megjelenésünket. Mint már említettem más bejegyzéseimben, én kedvelem az egyszerű, minimalista outfiteket, amiket nagyon trendivé és egyedivé tesz egy ilyen, vagy egy testlánc, amiről már korábban írtam. 
A bátrabbak, és ügyesebbek egyébként otthon is készíthetnek egy ilyen különleges darabot, én is gondolkodom rajta, hogy megpróbálkozom vele :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése