2012. február 17., péntek

Luxus cikkek second hand-je

Nem olyan rég fedeztem fel ezt az oldalt, és nagyon megtetszett:


Az első dolog, ami felmerült bennem vele kapcsolatban, hogy szép, szép, de mégis mi a biztosíték rá, hogy eredeti minden darab? Utána olvastam a magunkról részben, és azt írják az oldal működtetői, hogy van egy minőség ellenőrző csapatuk, akik ellenőriznek minden egyes darabot. Ez úgy működik, miután egy termék el lett adva, a tulajdonos elküldi a terméket ennek a kontroll csapatnak(ennek a költségét az oldal működtetői állják), megvizsgálják a termék valódiságát, és ők szépen becsomagolva küldik tovább a vásárlónak, amennyiben megfelelőnek találták a minőségét. Ha úgy gondolják, hogy hamisítvány, visszaküldik az eladónak, így a vásárlás törölve lesz. Természetesen ők az árból jutalékot vesznek le, azt sajnos nem találtam, hogy milyen mértékben. Valószínűleg ezt a regisztráció során lehet megtudni.

Természetesen van facebook oldaluk is, ahol  több, mint 65 ezer lájkolójuk van, ami szerintem elég meggyőző adat, abból szempontból, hogy tényleg megbízható az oldal:


Persze ne várjuk, hogy majd pár tízezer forintért hozzájutunk egy pár Jimmy Choo-hoz, vagy éppen egy Louis Vuitton táskához. De azért jóval az eredeti ár alatt megkaparinthatunk egy jó állapotban lévő (ha szerencsénk van soha nem hordott) szépséghez. Azért is érdemes körbenézni, mert a nagy divatházak márkái mellett, találhatunk például, zara, gap, gas, és sok-sok más megfizethetőbb márkájú darabot is. 

Például ezért a gyönyörű Barbara Bui szandálért hajlandó lennék spórolni 290 eurót....
(újonnan 500 euró körül mozog az ára egy ilyennek)




Vagy amilyen elvetemült vagyok addig gyűjtögetnék erre klasszikus formájú Dior táskára (ami már Carrie Bradshaw oldalán is ott lógott), amíg meg nem tudnám venni (223 euró).

Ezért a gyönyörű versace topért is sok mindent megtennék (180 euró)...


De mint említettem elérhető áron is akadnak dolgok itt szép számmal:
Mint például ez a tündéri fülbevaló, azonnal beleszerettem (50 euró, ezüstből van):

Vagy ez a cuki Zara táska 30 euróért:

Mindig is vágytam egy ilyen karkötőre (55 euró):

Egyetlen egy dolog nagyon fontos, ha egy ilyen oldalon vásárolunk: mindig nézzünk, utána, hogy mennyi a termék eredeti ára. Kizárólag az eladón múlik mennyiért árulja itt megunt dolgait, ezért ügyeljünk rá, hogy nehogy kedvezőtlen üzletbe keveredjünk tájékozatlanságunk miatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése