2012. február 22., szerda

A nagy Ő

A blézer alapdarab egy nő ruhatárában, azt hiszem ebben mindenki egyet ért velem. Hétköznapokban hordhatjuk farmerral és magassarkúval, farmerral és balerinával, farmerral és sportos cipővel(nyilván nem futócipőre gondolok), buliba, étterembe, elegánsabb eseményre hordhatjuk egy kis koktélrucival, hozzáillő szoknyával, felsővel, és persze a legszexibb változat: csak melltartóval és szoknyával. Persze még sorolhatnám a változatokat, akad belőlük jó pár.
Íme pár sikkes változat képekben:
Sportosak, de mégis csajosak




Magassarkúval



Ruhával


Végül egy nagyon szexi verzió:



Ezt a nélkülözhetetlen darabot azonban nem könnyű megtalálni. Én személy szerint körülbelül 3-4 éve keresem a tökéleteset. Ez alatt a hosszú idő alatt akárhányszor megláttam egy szimpatikusnak tűnő egyedet azonnal rohantam vele a próbafülkébe. Persze mindig volt valami baj, mindegyik elállt valahol, vagy a mérettel volt probléma, a kisebbiket nem tudtam begombolni, nagyobbik méret pedig túl nagynak bizonyult, stb, stb. Valami mindig hibádzott.
Körülbelül egy hónappal ezelőtt azonban megtaláltam. A nagy Őt. Épp csak pár napja jöttünk vissza Angliába Szilveszter után, így tesómmal úgy döntöttünk körbenézünk az üzletekben - elvégre ilyenkor vannak a legnagyobb leárazások -, és akkor megláttam. Aztán megláttam a méretét is... na ez tuti kicsi rám, gondoltam. persze ez az egy darab volt belőle, sehol nem találtam belőle másikat. Egye fene felpróbálom, bár biztosan nem jó. És láss csodát tökéletes volt!!! Mindenhol úgy áll, ahogy kell! Leírhatatlan örömöt éreztem! Gondolkodás nélkül rohantam a kasszához, és boldogan sétáltam vele haza felé. 
Egyébként róla van szó:

 És ilyen szépséges bélése van (meg rejtett zsebe :)) :



Ti hogy álltok a blézerekkel? szeretitek őket? mivel hordjátok legszívesebben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése