2012. február 15., szerda

Elkezdtem... Mert miért ne :)


Tegnap félve bár, de közzétettem az első 2 bejegyzést.Már régóta gondolkodom rajta, hogy kipróbálom a blogírást, de mindig halogattam, mert féltem belekezdeni.  Most azonban a tesóm elkezdte (http://edina-creativewoman.blogspot.com/), és ez bátorságot adott. Nem mondom, hogy tökéletes lesz, de majd belejövök. Sminkesként és lányként imádom a divatot, kiegészítőket, csajos témákat és természetesen mindent, ami a sminkhez kapcsolódik. Szabad időmben annyit foglalkozom ezekkel a témákkal, amennyit lehet! Szép lassan megszállottá váltam, és órákat tudok tölteni azzal, hogy ezekről olvasok magyarul, angolul, hogy megszámlálhatatlan mennyiségű képeket nézegetek az aktuális trendekről, a legújabb sminktermékekről, és bármiről, ami ezekkel kapcsolatos. Mivel sok-sok érdekességet, izgalmas, olykor meghökkentő dolgot találok, úgy döntöttem, megosztom ezeket másokkal J. Lehet, hogy olykor olyannal rukkolok elő, amivel esetleg már találkoztak azok, akik engem megtalálnak, de remélem, sok újdonsággal szolgálok majd. Számomra fontos az igényesség. Hiszem, hogy ezek a dolgok nem a felszínességről szólnak, hanem az önkifejezés egy formája az, hogy hogyan nézünk, hogy mit veszünk fel, hogy hogy áll a hajunk. Hiszen ahogy Coco Chanel is mondta: „Every day is a fashion show and the world is a runway.” (Minden nap egy divatbemutató, és a világ a kifutó.)


Ma egyébként voltunk a Body shopban(volt kuponunk, plusz szupi akciók vannak, plusz a szülinapomra jár ingyen ajándék, mert kártyánk van, így nagyon jó áron sikerült beszereznünk mindent). Én még nem nagyon próbáltam ki a termékeiket, otthon nehéz beszerezni őket, sőt még drágábbak is. Itt viszont gyakran vannak akciók, a kártyámmal eleve jár mindig 10% kedvezmény, úgyhogy úgy sejtem rendszeres vásárlóvá fogok itt válni, ha elégedett leszek. Majd írok egy bejegyzést a tapasztalataimról!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése