2012. február 27., hétfő

És azt Oscart kapja...

Meryl Streep! Kétségtelenül ő volt a tegnap este legnagyobb sztárja, mivel harmadszorra vette át az arany szobrot. Szeretnék az ő korában így kinézni, csodálatosan festett az arany Lanvin ruhában(ami egyébként környezetbarát anyagból készült). A beszédét pedig imádtam, nagyon szellemes volt, amikor pedig a férjének mondott először köszönetet, meghatódtam.
Már érte érdemes volt fennmaradnom, ráadásul életemben először néztem élőben a gálát, amit már régóta megfogadtam magamnak, hogy egyszer végre megteszek, de valahogy mindig úgy alakult, hogy másnap korán kellett kelnem.


Az egyetlen zavaró tényez az volt, hogy minden egyes győztes kihirdetése után 6-8 reklámot kellett végignéznem, de kitartottam :) Természetesen a díjátadó előtti vörösszőnyeges felvonulást is néztem már, mivel a díjazottak mellett nagyon érdekeltek a ruhák, sminkek, hajak is. Illetve a Portugal Vogue facebook oldalán is követtem a képeket, mert ott folyamatosan töltötték fel a képek mellett a ruhák márkáját is, és hát divatmániásként engem ez is érdekelt. Kiválasztottam kedvenceimet a mesés felhozatalból:

Két fehér: Milla Jovovich Elie Saab ruhában, Gwyneth Paltrow pedig Tom Fordban (ez az egyszerű, minimalista ruha a ékes bizonyítéka annak, hogy a kevesebb több).


Két piros: Natalie Portman Christian Diorban, Emma Stone pedig Giambattista Valliban (egyébként mindkét színésznőt imádom).




Végül pedig két fekete, ami nem maradhat ki, mivel imádom a feketét:
Jessica Chaistain Alexander McQueenben (a színésznőt nem nagyon ismerem,de ez a ruha bámulatosan szép), Angelina Jolie pedig Versaceban.



Angelina szerintem is már túl vékony, de akkor is fantasztikusan néz ki ebben a ruhában, és őt mindenhogyan imádom, csodálatos nő, csak félek, nehogy baja legyen ettől a sok koplalástól.

 Nos, ki volt még rajtam kívül annyira bagoly, hogy fennmaradt megnézni a gálát? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése