2012. február 24., péntek

Mi legyek egyszarvú, vagy disco gömb, esetleg bagoly?

Megint az etsy-n nézelődtem, és találtam egy szuper shopot, ahol jelmeznek is megfelelő ruhákat, szoknyákat, leggingeket lehet venni. Így farsang idején, ez elég aktuális. Sajnos az áruk elég borsos, így inkább arra jó, ez az oldal, hogy ötletet merítsünk belőle, ha értünk egy kicsit a varrógéphez, ha pedig nem, akkor érdekességnek is megteszi:


Az én személyes kedvenceim:

Disco gömb ruha:


Rajtam sajnos nem állna ilyen jól, de tündéri ez a ruci, és egyébként is imádom a disco gömböket, a szobámban is van egy.

Pónis:


Gondolom nem csak én imádtam az Én picim pónim című mesét kislányként, és nem csak én játszottam órákig a pónijaimmal önfeledten.

Bagoly:


A bagoly elég népszerű téma az utóbbi években, mindenhol ott van, fülbevalón, nyakláncon, táskán, hát akkor miért ne lehetne a ruhánkon is.

A legnagyobb kedvencem pedig:


Szerintem nagyon kreatív, és hát nem cuki? :)

Van még itt sok más cukiság: Minnie, Hello kitty, Zongora, Game boy, Pacman, stb, stb, szóval szerintem érdemes ellátogatni az oldalra.
Én még sosem próbálkoztam jelmezvarrással, sosem volt hozzá bátorságom, de egyszer már tényleg belevágok, mindig is szerettem volna megtanulni varrni. Ha előbb nem is, de a gyerekemnek mindenképp szeretném én készíteni a farsangi ruháját.

Ti mentek farsangi buli? Ha igen, minek öltöztök? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése